fredag den 4. februar 2011

En lille start...

Velkommen til den nye Shirley Bredal Kathmandu blog.
Herfra kommer vi til at opdatere omkring Shirley Bredal kollektionen, der jo bliver til i Kathmandu i Nepal - med hjælp af ca 110 fantastiske kvinder..


Vi har mange mange spændende nyheder og udvikling på vej, som vi glæder os til at dele med jer alle..
Blandt andet den nye accessories linie med fantastiske strikkede og hæklede kreationer for børnene.. Skønne klassiske teddy bjørne med eget halstørklæde, rigtige græs-grønne krokodiller og fantastiske hæklede make-up-kits...


Alt skal have en begyndelse... Vi glæder os til at komme igang med denne blog..


Kh


Shirley Bredal Kathmandu

3 kommentarer:

  1. Hopla, jeg følger med!
    Savnede dig på CPHkids!

    Kh. Sisse / Varnish Agency

    SvarSlet
  2. Tak for interesse smil. Ja, jeg sprang over og tage rhver anden sæson tror jeg. Hørte der var lidt stille :-( Håber det ellers gik rigtig fint. Kh

    SvarSlet
  3. Hej Shirley
    Tak for igår, det var bare så hyggeligt. Sikke nogle skønne ting du havde taget med. Kunne jo have købt hele "butikken", hvis jeg havde haft råd, men synes nu også jeg fik nogle super fine ting med hjem.
    Det var dejligt at blive inviteret med, hvis du holder noget lignende en anden gang må du godt have mig i tankerne.
    ....Allermest dejligt var det at se smukke dig igen, det stråler ud af dig at du brænder for din "mærkesag".
    God tur tilbage til Kathmandu i aften, håber vi snart ses igen :-) Mange knus og tanker fra Linda

    SvarSlet